vineri, 7 ianuarie 2011

Sin of the flower...

Ia spune-mi, ce să-ţi aduc? Ştiu că vrei ţigări, sunt convinsă. Acum plmânii tăi sunt oricum doar o umbră, aşa că îţi aduc Dunhill Black, preferatele tale. Tiramisu vrei? Îţi fac după reţeta nouă... Aduc sticla de Grand Marnier cu mine si zmeura sigur au acolo, in lumea ta. Cât tiramisu o să-ţi fac! Să-ţi aduc şi ceai verde cu cireşe? Cred că n-ai mai băut de mult ceva cald.
Orice vrei.
Găsesc un înger să-ţi dea un pacheţel de cafea decofeinizată şi mult zahăr.
Aşa cum îţi place.
Şi chiloţi.
Din aia cu carouri scoţiene...
Sau poate vrei cu urşi panda?
Şi dacă nu găsesc un înger, îţi trimit un drac, sper sa nu te superi, dar de ăştia am destui...
Ştiu că la înmormântare nu am venit. Tu mi-ai spus să mă duc să înot. Am înotat toată ziua în apa aproape îngheţată. Când am ieşit aveam pielea ca mici solzi alunecoşi de peşte.
(Tăcere)
Chiloţi de care vrei să-ţi iau?
Şi jeleuri... Shiiit, cât îţi mai plăceau.
Îţi iau cu gust de Cola?
Ţigări-ştiu...
Şi tiramisu ţi-am promis că-ţi fac.
Până te saturi...

Mai am și eu câteva săptămâni și vin. Deja mă dor toate alea. Azi iar am vomitat. Și mai nou a-nceput să-mi curgă ceva sânge din nas. (ciudat și asta).
Au început să-mi crape mâinile. Florile au început să se ofilească atunci când le strâng la piept...

În 5 săptămâni cred că vin personal să-ți aduc chiloții, țigările și jeleurile cu gust de Cola tăvălite în zahăr pudră.
Ai răbdare. Vrei să vin cu rochia neagră cu trenă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scuzati deranjul! Toate criticile, intrebarile, parerile, noutatile, dorintele, cerintele, urarile, cantecele, amintirile sau ce va trece dumneavoastra prin cap dupa o partida de blog, puteti scrie aici. Incerc sa raspund cat de rapid pot...