sâmbătă, 23 iulie 2011

Materie despicata in oglinda

                                                                                                                iulie 2011

Connect your charger
17:05 Maybe it should be 'connect me to your charger'.
Insignifiant. Cuvintele rasuna goale in mintea mea pustiite de sens ( sau poate 'pustiita de sens'). Stirb Nicht Vor Mir. I look up the sky as if the world... is over. Imi iau avant sa zbor, incercand sa ma desprind de temnita acelor de realitate ce ma tin incatusata intr-un monocrom perfect. Imi dau aripile, din atriu-mi incolteste o corola de fragede prelungiri semitransparente ce se zbat aritmic, violent. Ar vrea sa zboare fluturii anatomiei mele. Dar unde? Spre ce se zbuciuma ei atat de alert, provocandu-mi adrenalina?
23:46 Extenuare. Mi-am epuizat orice energie potentiala intr-un galop nebun de stari, un roller-coaster de emotii. Pasiv-agresiv. Azi golul mi-a mancat inima. O durere dulceaga, cu parfum greu mi s-a prelins printre coastele pietrificate de raceala ca o ramura de spini. Intepator. Orgasmic. Constientizarea mortii ce s-a nascut in mine si-mi creste acum in trup ca un prunc nedorit, dar infinit iubit, mi-a mai lasat un singur stimul care sa ma chinuie intr-o vanatoare pierduta de la bun inceput. Am nevoie de brate calde sa-mi umple raceala, de vocea puternica a celui asteptat sa ma invaluie intr-o atmosfera protectiva, departe de tacerea afurisita a vidului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scuzati deranjul! Toate criticile, intrebarile, parerile, noutatile, dorintele, cerintele, urarile, cantecele, amintirile sau ce va trece dumneavoastra prin cap dupa o partida de blog, puteti scrie aici. Incerc sa raspund cat de rapid pot...