marți, 26 iulie 2011

Materie despicata in oglinda

                                                                                                            iulie 2011

Untitled.
10:13 Mda. M-am indurat sa ma trezesc atat de devreme. E ca un miracol de Craciun! Lasand prostia la o parte, ma simt ametita - mai exact, nu ma simt eu. Am senzatia unei dedublari total irationale, ca o furie scapata din natura umanului; o desprindere din memoria inconstienta. S-a trezit la viata. Stau la prapastia dintre lumi neexplorate, la raspantia dintre Bine si Rau. Dar dincolo de cortina teatrului vietii ce se afla? E intotdeauna mai usor sa arunci cu intrebari decat sa te scufunzi sa le cauti raspunsul...
15:25 Arghh... Alerg, ma zbat si ma zbucium. Nu mai rezist asa. Ma contrazic. Sunt o contradictie, un paradox ce nu se abate insa de la regulile Universului. Neurogeneza. Anticipare. Ma intorc in obscuritatea somnului aburind al constiintei, lasand trupul sa cada in plasele atat de dese ale furtunilor din largul vietii. Vreau sa ma desprind de carne. Nu vreau sa fiu eu cea care alege, cea care poseda. Desi pana la urma, chiar acest fapt - aceasta dorinta - consta intr-o alegere.
21:49 Sangria. Sunt prea ametita pentru a imi exprima emotiile in fraze coerente. Si nici nu vreau sa fiu coerenta. Viata mea e un film din instantanee ce nu se leaga. Nimic concret. Nimic coerent. Nimic logic.

4 comentarii:

  1. Toti suntem niste contradictii ambulante. Emotiile nu pot fi coerente altfel n-ar mai fi emotii. Daca incerci sa cauti o solutie la contradictiile din tine vei suferi mai mult. Lasa-te mananta de ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca as face asta, mi-as pierde total ratiunea. Si apoi sentimentele sunt controlate tot de fiecare dintre noi. Iar astea nu mai sunt doar sentimente - sunt patologie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Shit , Lex . Creatia ta literara , iar aici ma refer la toate textele tale , e atat de variata ca e aproape imposibil sa tii pasul cu tot ceea ce exprima . Dar de aceasta data chiar m-am lasat impresionata . De ce ? Pentru ca ,in acest text , m-am regasit pe mine - ceea ce mi se parea imposibil datorita incapabilitatii de a-mi explora propriile emotii si stari ( aceea incapabilitate de a-ti capta toate starile ce se consuma pe secunda succesiv ).

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu exageram, sunt doar prea multe idei in mintea mea bolnava pe fractiune de secunda ca sa mai fiu coerenta, nu-i nicio mare creatie, mai ales literara. Iar daca te-ai regasit aici, te anunt cu parere de rau, ca nu-i a buna. Bine ai venit la Psihiatrie 6! *hug*

    P.S. Vocile mi-au dictat.

    RăspundețiȘtergere

Scuzati deranjul! Toate criticile, intrebarile, parerile, noutatile, dorintele, cerintele, urarile, cantecele, amintirile sau ce va trece dumneavoastra prin cap dupa o partida de blog, puteti scrie aici. Incerc sa raspund cat de rapid pot...