vineri, 8 octombrie 2010

Din mine...

Copyright  © Lex

Se presupune ca acum fac eu cunostinta cu lumea [nu din proprie initiativa, of course]. Ieri am avut parte de un moment atat de efemer de visare, ce acum aproape ma dezgusta.
Am avut auditia pentru trupa de teatru a liceului, unde pot spune ca 'le-am tras-o' cu monologul meu. Si i-am mai tras-o si lui Ovidiu azi. Muehehe...
Am savurat o ora de auditii, dardaind in amfiteatru si schitand zambete fugare. Incep sa am impresia ca am o indemanare aparte in a minti lumea. Imi aleg o masca, si pot face ce vreau. Nu ma identific cu numele meu si cu persoana pe care o cautati toti. Sunt prezenta si, tot-odata, sunt in lumea mea. Lumea mea are culorile toamnei azi, are fumul tigarilor si lacrimile ploii. Pierduta intr-o mare de negru, astept ceva. Daca as stii si ce astept... Imi simt buzele furnicandu-ma, ochii ma dor, genele cad asemenea unei cortine de gheata peste ei, iar peste creierul meu bolnav se-asterne pacla densa a nebuniei. Simt cum fiecare neuron mi-e scurtcircuitat, cum creatura ce-a luat nastere acolo, se joaca cu sforile marionetelor lui, tragand de creierul meu. Poate sunt bolnava...
Mama a ajuns azi la concluzia ca nu voi fi niciodata fericita daca o tin tot asa. Dar nu am nevoie de astfel de simtaminte efervescente si de astfel de deghizari ale minciunii. Nu am nevoie de fericire, o neg, si nu o pot accepta. Am gustat-o odata si-mi e prea sila sa o-ncerc din nou. Nu ma pot abandona din nou unei tentatii, pe care oamenii o numesc iubirea. Un orgasm al lasitatii ma cuprinde, nu ma pot sincroniza cu timpul. Poate sunt nebuna...
Ploua... stropi fini de ploaie alergand grabiti peste lumea asta seaca... Un strop curge ca o lacrima pe mana mea. Infometata, trag din tigara. Lacrimi pure, fluid se scurg din cer.

Am fost aleasa in trupa de teatru si m-am lovit brusc de pamant, alunecand in depresie. Mama spune ce vorbesc aiurea. O fi de la pastile...

Listening to: Rammstein - Sonne
                   Rammstein - Ich Will
                   Burzum - Det Som En Gang Var
                   Burzum - The Cryind Orc
                   Burzum - A Lost Forgotten Sad Spirit
                   Agalloch - Limbs

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Scuzati deranjul! Toate criticile, intrebarile, parerile, noutatile, dorintele, cerintele, urarile, cantecele, amintirile sau ce va trece dumneavoastra prin cap dupa o partida de blog, puteti scrie aici. Incerc sa raspund cat de rapid pot...