luni, 11 octombrie 2010

Protege moi

Te priveam agresiv cum te joci cu tigara. Faceai cerculete pe maini, punandu-i capac in carne. Gandurile se contopeau in contururile chipului tau, sangele mi se scurgea prin taieturile adanci. Ochii tai spun povesti vechi cu papusi si cadavre vii. Imi soptesti lucruri nefiresti cu o voce instrainata de chingile de fier ale lumii asteia. Nu mai stiu ce mi se intampla, cine sunt. Prin ferestrele aburinde ale ochilor, te vad cum te apropii. Ne izbim de patul serilor noastre, raceala pietrei uscate de ploaie si frunze, simt cum infiebantate mainile tale aluneca pe rochia mea. Matasea albastra contureaza seara-n lumina diminetii. Invaluit de voal turcoaz, senzualitate pecetluita de sarut. Nevinovat, iti cersesc caldura, sa-mi umple golul nefiintei mele. Te scurgi usor spre mana mea, inclestat o strangi sadic. Boala a gandirii, gliseaza peste inegurate sinapse de arome. Culori, absorb intens caldura noastra. Dezbracati, imbratisarea ne e plapuma sub cerul maladiv, in fasii de sperante inveliti ni-s norii, calm flutura aripi in zborul inert al vietii. Inca o frunza mai cade pe pamantul sec, inca o secunda se mai scurge. Nu vad adevarul clipelor, in spatele portii luminii, amurgul zorilor-nspumat se naruie-n ceata. Intinde mana si cuprinde-ma-n adancul fiintei tale, devenind consubstantial cu mine. Diluant toxic in lacrimile tale, otrava-si mana veninul. Raze fierbinti, topiti-ma-n imbratisarea ta, uscandu-mi cadavrul putrezind in ploaia voastra seaca, fluid alergand peste ochii mei tulburi.
Soarele-si arcuieste ca arcul viorii ghearele pe cord, si sforile in cap le manuie maiestos, in ritm tenebru de fantome. Un ghimpe-nmugureste-n mucegai, imbratisare destramata in pulbere efemera. Mi-e teama sa deschid ochii sa privesc nimicul, dar buzele tale moi protejeaza aparenta carnala a fiorului meu, mangaind dureros de dulce, cristalul irisului meu, cazand in adancul pupilei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scuzati deranjul! Toate criticile, intrebarile, parerile, noutatile, dorintele, cerintele, urarile, cantecele, amintirile sau ce va trece dumneavoastra prin cap dupa o partida de blog, puteti scrie aici. Incerc sa raspund cat de rapid pot...